Výměna a vrácení zboží

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Pokud potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, postupujte podle následujících kroků.


Vrácení nebo výměna zboží

Pokud vám nesedí velikost nebo střih a chcete zboží vrátit či vyměnit, postupujte takto:

  1. Vyplňte online formulář pro vrácení zboží.
    Najdete ho zde: [Formulář pro vrácení]

  2. Zboží odešlete prostřednictvím Zásilkovny na adresu:

Michaela Detáry
📧 muselina.sije@email.cz
📞 605 116 746
Motogaráž – výdejní místo Zásilkovny
Ostravská 161, 735 62 Český Těšín 6–Mosty

  1. Po obdržení a kontrole zboží vám vrátím odpovídající částku stejnou platební metodou, jakou jste objednávku uhradili (platební brána nebo bankovní převod).


Důležité informace

  • Právo na vrácení se vztahuje pouze na standardní velikosti.
    U zboží upravovaného na míru (např. zkrácení, roztažení, individuální změny střihu) nelze odstoupit od smlouvy.

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dní od převzetí objednávky.

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a čisté.

  • Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.


Reklamace zboží

Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, omlouvám se za komplikace. Pro rychlé vyřešení reklamace postupujte následovně:

  1. Napište mi na e-mail: muselina.sije@email.cz

  2. Popište vadu a přiložte fotografie poškození.

  3. Počkejte na potvrzení a pokyny k dalšímu postupu (výměna, oprava nebo vrácení peněz).

Zboží poté odešlete prostřednictvím Zásilkovny na adresu:

Michaela Detáry
📧 muselina.sije@email.cz
📞 605 116 746
Motogaráž – výdejní místo Zásilkovny
Ostravská 161, 735 62 Český Těšín 6–Mosty

Po přijetí a kontrole zboží vás budu informovat o vyřízení reklamace.


Důležité informace

  • Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od zakoupení.

  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí.

  • Poštovné u oprávněné reklamace hradím já.


Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat.
Děkuji za pochopení a spolupráci! 💛