Výměna a vrácení zboží
Vrácení, výměna a reklamace zboží
Pokud potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, postupujte podle následujících kroků.
Vrácení nebo výměna zboží
Pokud vám nesedí velikost nebo střih a chcete zboží vrátit či vyměnit, postupujte takto:
-
Vyplňte online formulář pro vrácení zboží.
Najdete ho zde: [Formulář pro vrácení] -
Zboží odešlete prostřednictvím Zásilkovny na adresu:
Michaela Detáry
📧 muselina.sije@email.cz
📞 605 116 746
Motogaráž – výdejní místo Zásilkovny
Ostravská 161, 735 62 Český Těšín 6–Mosty
-
Po obdržení a kontrole zboží vám vrátím odpovídající částku stejnou platební metodou, jakou jste objednávku uhradili (platební brána nebo bankovní převod).
Důležité informace
-
Právo na vrácení se vztahuje pouze na standardní velikosti.
U zboží upravovaného na míru (např. zkrácení, roztažení, individuální změny střihu) nelze odstoupit od smlouvy. -
Zboží je nutné vrátit do 14 dní od převzetí objednávky.
-
Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a čisté.
-
Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.
Reklamace zboží
Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, omlouvám se za komplikace. Pro rychlé vyřešení reklamace postupujte následovně:
-
Napište mi na e-mail: muselina.sije@email.cz
-
Popište vadu a přiložte fotografie poškození.
-
Počkejte na potvrzení a pokyny k dalšímu postupu (výměna, oprava nebo vrácení peněz).
Zboží poté odešlete prostřednictvím Zásilkovny na adresu:
Michaela Detáry
📧 muselina.sije@email.cz
📞 605 116 746
Motogaráž – výdejní místo Zásilkovny
Ostravská 161, 735 62 Český Těšín 6–Mosty
Po přijetí a kontrole zboží vás budu informovat o vyřízení reklamace.
Důležité informace
-
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od zakoupení.
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí.
-
Poštovné u oprávněné reklamace hradím já.
Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat.
Děkuji za pochopení a spolupráci! 💛