Výměna a vrácení zboží

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Pokud potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat, postupujte podle následujících kroků.


Vrácení nebo výměna zboží

Pokud vám nesedí velikost nebo střih a chcete zboží vrátit či vyměnit, postupujte následujícím způsobem:

  1. Vyplňte online formulář pro vrácení zboží. Najdete ho zde: Formulář pro vrácení

  2. Zboží odešlete prostřednictvím Zásilkovny:

    Michaela Detáry
    muselina.sije@email.cz
    Telefon: 605 116 746
    Monkeyprint, Český Těšín – výdejna Zásilkovny

  3. Po obdržení a kontrole zboží vám vrátím odpovídající částku stejnou platební metodou, jakou jste objednávku uhradili (platební brána nebo bankovní převod).

Důležité informace

PRÁVO NA VRÁCENÍ SE VZTAHUJE POUZE NA STANDARDNÍ VELIKOST.
Pokud se rozhodnete pro úpravu šatů (nebo jiného produktu z konfekce) na míru (např. zkrácení, roztažení, individuální úpravy rozměrů), bohužel není možné tuto variantu vrátit, protože se jedná o zboží upravené dle konkrétní specifikace zákazníka.

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dní od převzetí objednávky.
  • Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo opotřebené.
  • Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.

Reklamace zboží

Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, omlouvám se za komplikace. Pro rychlé vyřešení reklamace postupujte takto:

  1. Kontaktujte mě e-mailem na muselina.sije@email.cz.

    • Popište vadu a přiložte fotografie poškození.
  2. Počkejte na schválení reklamace.

    • Po obdržení vašeho e-mailu se domluvíme na dalším postupu (výměna, oprava nebo vrácení peněz).
  3. Zboží odešlete prostřednictvím Zásilkovny:

    Michaela Detáry
    muselina.sije@email.cz
    Telefon: 605 116 746
    Monkeyprint, Český Těšín – výdejna Zásilkovny

  4. Po obdržení zboží a vyřízení reklamace vás budu informovat o dalším postupu.

Důležité informace

  • Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od zakoupení.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od přijetí reklamovaného zboží.
  • Poštovné u oprávněné reklamace hradím.

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Děkuji za pochopení a spolupráci!