Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Mušelína, Michaela Detáry, se sídlem: Ropice 544, 739 61 Ropice, IČ: 09335439, zapsané v živnostenském rejstříku, živnostenský úřad Třinec, e-mail: muselina.sije@email.cz, telefon: 605 116 746 („Prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti kupujících („Kupující“) a Prodávajícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.muselina.cz.

Informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů dostupném na webu prodávajícího.

1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí objednávky prodávajícím. Objednávku lze provést prostřednictvím webového rozhraní e-shopu.

2. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Kupující může cenu uhradit bankovním převodem nebo platební kartou přes platební bránu. Vlastnické právo přechází na kupujícího až po úplném zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.

3. DODÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající zajistí doručení zboží na adresu uvedenou kupujícím nebo na výdejní místo dle volby kupujícího. Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalu při převzetí. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží.

4. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění dle příslušných ustanovení občanského zákoníku. Prodávající odpovídá, že zboží je při převzetí bez vad a odpovídá sjednaným vlastnostem.

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, není-li stanoveno jinak. Toto právo se nevztahuje na případy uvedené v § 1837 občanského zákoníku.

Zároveň upozorňujeme, že u zboží z konfekce, které bylo na základě požadavku kupujícího upraveno či přizpůsobeno (např. změna délky, střihu, doplnění specifických prvků), není z hygienických či provozních důvodů možné zboží vrátit ani vyměnit.

6. ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Platformu pro řešení sporů online je možné nalézt na ec.europa.eu/consumers/odr.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Právní vztahy se řídí právem České republiky. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 13. 8. 2025.